Lees meer

Schrijf u nu in voor de Vijftig+ nieuwsbrief

Vanuit eigen auto kijken naar de mooiste films en documentaires op het witte doek? Dat kan! Van 3 tot en met 11 oktober tovert Dutch Media Week, in samenwerking met Filmtheater Hilversum, het parkeerdek van het Media Park om tot heuse drive-in bioscoop. Van klassiekers als Grease en kaskrakers als Once upon a time in Hollywood tot voorpremières als The Singing Club en de grappigste kattenfilmpjes tijdens CatVideoFest.
 
Tickets zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via de website van Filmtheater Hilversum.
De volledige filmprogrammering is te vinden op www.dutchmediaweek.nl/drive-in.
 
Van meeswingen achter het stuur tot ruitenwissers over je wangen. Van blockbusters voor alle leeftijden tot de mooiste voorpremières. In samenwerking met Filmtheater Hilversum worden dagelijks tenminste twee prachtige films aangeboden. Zing mee met je lievelingshits tijdens Bohemian Rhapsody, vermaak de kids met Corgi en Sing of beleef de EO kerkdienst op zondagochtend eens op heel andere manier. Bovendien worden exclusieve voorpremières vertoond van onder andere Kom Hier Dat Ik U Kus en Aznavour, le regard de Charles. Ook kattenliefhebbers komen op dierendag volledig aan hun trekken met het beroemde CatVideoFest! Op zondag 11 oktober sluit de drive-in af met de bioscoophit A Star is Born. De drive-in biedt plaats voor 80 auto’s. De kosten per auto zijn €25,-. Bij het ticket kan ook een snackbox worden gekocht.
 

voor 50-plussers
Verschijnt 11x per jaar
Jaarabonnement: € 12,50
Eén exemplaar bestellen: € 3,95
Redactie:
Adverteren:
Alle afdelingen tel: 072 5715013